Klacht: douche cabine,s

op 30 september 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

geachte heer/mevr. al sinds mei 2016 heb ik klachten over de douchen van de fit for free aan de kerkstraat rotterdam centrum.deze zijn niet goed afgesteld waardoor ze koud water geven.na herhaaldelijke klachten is het probleem nog niet verholpen. verder is de afzuig ventilatie nooit schoongemaakt daar deze helemaal verstopt zijn van de stof hopelijk kunt u wat aansturing geven om get probleem op te lossen.(gaan richting winter). het filiaal is bekend met het probleem maar kunnen het niet oplossen. ( nieuwe installatie misschien) met vriendelijke groet, frank westerborg..

als het probleem is opgelost

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 30 september 2016 om 16:55 geantwoord

Beste heer Westerborg, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Ik ben zojuist door de vestigingsmanager geïnformeerd over het feit dat zij al een langere periode bezig zijn om de situatie omtrent de douches te verbeteren. Er is vandaag besloten dat er een nieuwe boiler geplaats zal worden die het probleem moet oplossen. Wij kunnen u helaas nog niet informeren over de exacte datum van installatie, daar er nog een afspraak gemaakt moet worden met het installatiebedrijf. U bent natuurlijk van harte welkom om informatie hierover op te vragen aan de balie bij uw eerstvolgende bezoek.

Helaas zal het installeren van een nieuw afzuigsysteem het stofprobleem niet verhelpen. Wij hebben het afzuigsysteem laten controleren, maar deze werkt nog naar behoren. Het gaat vooral om gedeeltes waar nou eenmaal veel stof voorkomt. Het afzuigsysteem zal n.a.v. uw bericht wel vaker gereinigd worden, waardoor het stofprobleem (hopelijk) zal afnemen. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Alain - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door f.westerborg