Klacht: Douaneheffing ondanks verzekering

op 12 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Bij een bestelling bij mini in the box heb ik een douaneverzekering afgesloten. Bij ontvangst van mijn pakketje heb ik echter wel nog €19,66 moeten betalen aan invoerbelasting. Op mini in the box is niets meer te vinden bij mijn bestelling aan specificatie over de verzekeringen die ik heb afgesloten bij bestelling.

Als ik de €19,66 aan invoerbelasting van mini in the box betaald krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:39 geantwoord

Beste klant,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Wij zullen 21.90 USD ( = EUR 19.66 ) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door robynjaja