Klacht: Dossiernr. 80304572/6222/rst01

op 21 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 december 2015 kwam er een deurwaarder aan de deur met een sommier/vodje van een bevel dat ik contact op moest nemen met het telefoonnummer. daarna heb ik niks meer gehoord tot dat ze zonder te zeggen en een aankondiging te sturen dat ze beslag hebben gelegd op mijn salaris vakantie geld etc. zonder dat ik dit wist en mij in kennis te stellen. ook zou mij een akte van sessie worden toegezonden. nu zijn er enkele bedragen door mijn werkgever overgemaakt.
Ik eis al mijn geld terug op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als al mijn geld op mijn rekening retour is gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 22 augustus 2016 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 22 augustus jl. een brief verstuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door i.poortvlietvanlooij@ziggo.nl
x