Klacht: dossier kwijt en wachttijden

op 22 juli 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Medio juni stuurde ik mijn schadeformulier in inzake de inboedel. Ik ontvang een geautomatiseerd antwoord, waarin aangegeven werd dat de reactietijd 10 dagen is.
Op 22 juli belde ik de klantenservice en kreeg te horen dat door een storing dossiers zoek zijn geraakt. Mij werd verzocht de schade opnieuw te melden. Op mijn vraag of het dan nu met voorrang behandeld kon worden, kon de dame geen antwoord geven.
Ik zond de stukken opnieuw in en ontving wederom een geautomatiseerde email waarin de reactietijd nu op 20 dagen staat.

Als klant van SNS, met een behoorlijk verzekeringenpakket, verwacht ik dat mijn schade nu met spoed behandeld wordt. Dit gebeurt niet, wat maakt dat ik snel zal uitkijken naar andere, meer klantgerichtere en servicegerichtere verzekeringsmaatschappijen.

Ik ben tevreden als mijn dossier met spoed behandeld wordt, gezien het verloop van de wachttijd en het kwijtraken van het dossier

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door S. van Maanen