Klachten over Dorivit.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Dorivit.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Gezondheidswinkels

100%
154 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
154 klachten opgelost
3.9 /10
71 stemmen

xtrazex bruispillen die niet helpen.

Klacht van op 04 juli 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

goedemorgen, jullie maken zoveel reclame voor dit product, . ik heb al verscillende collegas dit ook laten uitproberen [want anders zou t aan mij kunnen liggen ] die werden net zo genept als ik, bestellen in de reclametijd voor 49,euro er worden er drie... Lees meer

Ik heb bij dorivit Black latte besteld (3 stuks) deze ook ontvangen. Maar ook weer terug gestuurd omdat het niet werkte! Netjes de 54 van de aangebroken verpakking betaald! Nu beweren hun dat ze ook detox hebben geleverd,( ik heb... Lees meer

Compliment van JP De Leenheir op 09 augustus 2019 over Dorivit.nl

Beste wij hebben maar 1 zakje gehouden omdat dit open was en konden dit niet terugsturen wat logisch is en vertel u nogmaals dat wij er 2 hebben teruggestuurd en de 1 die open was betaald hebben nl 59 € die hebben wij zo van jullie moeten doen en is ook zo gebeurd wij zijn jullie niets meer schuldig
Met beleefde groeten
De Leenheir Jp

Compliment van T1977 op 15 juli 2019 over Dorivit.nl

Hartelijk dank! Ik breng dit zo snel mogelijk in orde

Compliment van mxps.nl op 04 juli 2019 over Dorivit.nl

Er is geen oplossing geboden, alleen een verwijt gemaakt.
Met het aanleveren is al een grote financiële fout gemaakt door dorifit. Ik doe aan deze nutteloze geldfroude niet mee!
Ik zal dit afmaken, tegen beter weten in, dus als het niet helpt bij 20 pillen, helpt t bij 30 pillen wel!!!!
Het zou volgens de reclame op fb al na een pil helpen.
En dan nog iets, ik koop voor 49€. Krijg een factuur voor 108€.
Als ik enig verschil kom merken tijdens de sex, of lichamelijk was het mij nog wel 20.000€ waard, maar dat is het niet!
Dit is mensen in de put, bedotten om de tuin lijden en, beflikkeren
Als jullie er geen stokje voor steken, doe ik dat wel, let maar eens op!!
Mvg p. Spierings 0612924887

Compliment van Flesje weet ik het op 18 juni 2019 over Dorivit.nl

Ja daar ben ik tevreden mee. Ik gebruik de motoin free op 2 plaatsen. Op mijn knie en op mijn bovenbeen.

Compliment van Kaatje151 op 17 juni 2019 over Dorivit.nl

Beste dit is NIET juist.
De twee volle dozen werden dd 25/05 retour gestuurd met pbost en zijn daar toegekomen dd 29/5.
Dit zijn pure leugens.
Ik zal u asap de referentie doorsturen.
Ik heb met hen ook al een heke correspondentie gevoerd per mail.
En ik heb reeds het gebruikte pakketje betaald.
Dus moeten ze met zulke bulkshit NIET akkoord.
Dank om dit asap terug op te pakken met hen

Compliment van Osi1975 op 14 mei 2019 over Dorivit.nl

Tevreden als het blijft zoals we afgesproken hebben met de medewerker mijn naam is ozcan osman ik heb al is een bestelling gedaan bij jullie

Compliment van Pekster op 15 april 2019 over Dorivit.nl

Ik heb het product gebruikt zoals hierboven beschreven. Jammer dat het voor mij niet gewerkt heeft.
Ik maak graag gebruik van uw voorstel.
Welk product raadt u aan?

Compliment van Senk8748. op 15 april 2019 over Dorivit.nl

Is toch nog opgelost,bedankt voor jullie medewerking.