Klacht: doos weg geen recht op promotie

op 12 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bij coolblue een tab a 10.1 van samsung gekocht, mede voor de promotie van €30 cashback.
Kon kort daarna niet zien op de website bij coolblue hoe t werkte. Later wel maar toen lukte het niet om op de pagina van de promotie van samsung te komen.Zelf kort daarna een operatie ondergaan. Inmiddels was de doos weggegooid door partner. Gisteren er eindelijk weer aan toe om de promotie aan te vragen. Helaas moet je ook de barcode ean nummer van de inmiddels weggegooide doos hebben. Samsung gebeld die zegt dat de verkoper deze registreert. twee maal contact met Coolblue gehad, maar volgens hun klopt dat niet. Samsung weer gebeld, die erkennen dat, de vorige collega had dat fout door gegeven. Maar kunnen niks doen, geen barcode geen refund.
Ik ben in het bezit van de officiële bon, het serienummer maar ze zijn onverbiddelijk.

De actie loopt nog 4 dagen bij coolblue, het is een officiële winkel. Je kan ervan uitgaan dat de tablets die ze verkopen vallen onder deze promotie.Door samenloop van verschillende omstandigheden was het niet op tijd duidelijk wat er nodig was voor deze promotie. Daarom wil ik dat ze gewoon mijn aanvraag accepteren en €30 terug storten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deb51