Klacht: Doos helemaal ingedeukt

op 29 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op mijn werk een doosje bestelling geleverd gekregen waarvan de doos helemaal ingedeukt was. Gelukkig zat er niks breekbaars in maar ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat er in de toekomst beter op gelet wordt.

Ik ben tevreden als men me kan beloven dat erop gelet wordt en dit niet meer zal gebeuren.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 jaren geleden - reactie per mail gestuurd op 24-07 Inhoud reactie:Beste Angelique Beate Uhse,Dat ziet er niet goed uit op die foto! Mijn excuses dat de bezorger dit zo is komen afleveren. Gelukkig heeft de inhoud geen schade opgelopen, maar dit ziet er niet uit. Ik wil graag beloven dat dit niet meer gebeurd, maar heb dan wat meer gegevens nodig zoals het zendingsnummer of de postcode en huisnummer van het afleveradres. Dan kan ik de zending erbij zoeken en zie ik welke bezorger heeft gereden. Dan kunnen we die bezorger erop aan laten spreken door zijn leidinggevende dat dit niet kan. Daarnaast raad ik u wel aan om dit ook te melden bij de verzender. Deze wil ook graag weten hoe de pakketten behandeld worden.Met vriendelijke groet,Raffaele

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 juli 2015 om 11:01 geantwoord

Beste Angelique,

Wij hebben met u contact gehad over deze klacht per e-mail. We hebben samen kunnen achterhalen om welke zending dit ging en uw klacht gemeld bij het depot. Op het depot zal men de klacht verder in behandeling nemen en nagaan of achterhaald kan worden waar het mis is gegaan, en wie dit te verwijten is. Het depot zal hier lering uit trekken en zo nodig stappen ondernemen om herhaling te voorkomen. Als er betrokken werknemers als schuldige(n) aan te wijzen zijn, zal de depotleiding hier passende consequenties aan verbinden voor die persoon of personen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

David

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Beate Uhse