Klacht: doorrijden van bus

op 16 september 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

lijn 73 van Enschede centraal naar Winterswijk is al 2 x doorgereden. Deze bus hoort te wachten op de aansluiting van lijn 72 Lichtenvoorde, dit 2 weken geleden ook al eens gebeurd.
dit kost mij erg veel tijd, in de ochtend 3 kwartier en daardoor kom ik op tijd op het werk of Veel te laat thuis. Zou u zo vriendelijk willen zijn de buschauffeur er op attenderen.
Vriendelijke groet
Aarati Kreunen

Dat het nooit weer gebeurd

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juli 2015 om 21:34 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aarati kreunen