Klacht: Doorrijden bij halte

op 01 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond te wachten op bus 87 om 16.26 uur bij halte nieuwe lind te Castenray. De bus kwam, zag mij staan en reed gewoon door. Heb mijn hand niet omhoog gedaan, maar stond wel voor aan de straat bij de halte en dit is de enige bus die daar komt. Er stond ook niet op dat de bus vol was, dus ik heb daar een half uur extra moeten wachten tot de volgende bus. Belachelijk dat de chauffeur daar doorrijdt.

Als de bus gewoon stopt.
Maar vindt wel dat dit gemeld mag worden aan de chauffeur want dit is niet klantvriendelijk

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 01 juni 2021 om 19:15 geantwoord

Beste Daanson7,

Wij vinden het vervelend dat de (geplande) reis met Arriva niet naar verwachting is verlopen. Wij adviseren je in vervolg kenbaar te maken dat je mee wil met de bus. Dit kunt je doen door je hand op te steken. De chauffeur kan nu gedacht hebben dat je op een andere bus stond te wachten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Heeft op 01 juni 2021 om 20:02 geantwoord

Een heel globaal antwoord, maar Sorry, daar komt geen andere bus langs

Alle klachten die gemeld zijn door Daanson7