Klacht: Doorrijden

op 17 mei 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevrouw,

Ik heb een klacht. Het is mij al meerdere malen overkomen dat de chauffeurs gewoon doorrijden bij een halte als ik daar sta te wachten. Dit gebeurde 10 minuten geleden bij de Dragontuin te Leiderdorp. Ik had een afspraak en moest die bus hebben, de buschaffeur, een iets oudere man met een bril, keek mij aan en reed vrolijk verder. Ik zwaaide nog even met mijn hand maar dit leek hem weinig te kunnen schelen en reed zo langs de halte. Erg teleurstellend, vooral omdat dit niet de eerste keer is. Dit irriteert mij mateloos en ik zie er tegen op om nog met Arriva te moeten reizen.

Wanneer ik tevreden ben? Als een chauffeur gewoon stopt als hij mij ziet wachten, wat toch heel logisch is.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 08:41 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva