Klacht: Doorlopende incasso

op 12 februari 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bankgiro loterij heeft sinds januari 2018 drie maal een bedrag van euro 27 automatisch geincasseerd voor een bepaalde trekking.
Ik ben geen lid van de loterij noch heb ik contact met hen.
Er is door mij geen machtiging aan de Bankgiro loterij gegeven voor enige vorm voor automatische afschrijving.

Gewenste Oplossing:

Bankgiro loterij dient met ingang van heden de incasso te stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tkranse