Klacht: doorgestuurd naar een incasso

op 15 mei 2016 over InterBank in de categorie Banken

Nadat ik in financiele problemen ben geraakt heb ik contact opgezocht met schuldhulp verlening. Deze instantie heeft meerdere keren contact gehad met door Interbank ingeschakelde incasso bureau om mijn situatie voor te leggen. Dit heeft tot niets opgelost en heeft Interbank het volledige krediet opgeëist van € 14.578,22 nu in een keer te betalen.
Ik betaal dus alleen rente en mijn krediet bedrag blijft hetzelfde ook heb ik geen rente verlaging gekregen terwijl alle geld verstrekkers een histories lage leen bedrag hebben dus zou voor ons ook een oplossing kunnen zijn maar helaas hebben zij geen begrip voor onze situatie.

Ik zou willen dat mijn krediet omgezet zou worden naar een persoonlijke lening met de rente op dit moment.
Wanneer is een bank rechtmatig om tot een incasso bureau in te schakelen. De incasso kosten komen voor mijn rekening terwijl wij geen enkele geen respons hebben gekregen om tot een oplossing te komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rahan10waur