Klacht: Doorgebrande oplader

op 16 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik wil een klacht indienen over de oplader van mijn macbook 13 inch. (bovendien vind ik het vreemd dat er nergens iets terug te vinden is over klachten op de website van apple en er alleen maar gebeld kan worden) Ik heb hem inmiddels bijna 5 jaar en hij doet het nog prima. Echter is de oplader al een keer stuk gegaan(om onbekende redenen) en heb ik deze toen naar de apple winkel in Amsterdam gebracht. Hier moest ik zelf voor een nieuwe betalen. Deze nieuwe oplader is inmiddels twee en een half jaar oud en is van de week door ongekende reden doorgebrand (zie afbeelding in bijlage). Niet alleen vervelend want ik kon mijn laptop niet meer opladen, maar ook gevaarlijk!

Inmiddels heb ik via een andere site een nieuwe besteld omdat ik deze met spoed nodig had voor mijn werk. Echter heeft mij dit weer een flink bedrag gekost terwijl ik van apple toch verwacht dat zijn producten het langer vol houden laat staat niet door brand. Ik ben dus tevreden met een oplossing in de zin van een vergoeding voor minstens de oplader.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jnauta