Klacht: Doorgaan incasso na beeindiging contract

op 23 maart 2014 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Train More is 2 maanden doorgegaan met geld afschrijven na beeindiging van mijn contractsperiode. Ik heb schriftelijk mijn contract opgezegd (geen aangetekende brief). Toen ik erachter kwam dat er na de periode (01-11-2013) nog steeds geld is geincasseerd heb ik telefonisch contact opgenomen. Train More zou het uitzoeken en heeft toen niet meer teruggebeld. Ik heb vervolgens teruggebeld, ik heb telefonisch toezegging gekregen dat ik gelijk had en het zou geregeld worden.

Daarna heb ik via de email bevestiging gekregen van het beeindigen van mijn contract en dat er tot 01-11-2013 geld geincasseerd zal worden. Dit met bijlage waarin dit staat (in de vorm van een brief).

Echter ik heb mijn geld niet teruggestort gekregen. Vervolgens heb ik een email gestuurd waarin ik dit heb aangegeven (27-02-2014) en om het terugstorten van mijn geld vraag. Daarbij heb ik aangegeven “Mocht het geld niet overgemaakt zijn binnen 2 weken of heb ik geen reactie van u mogen ontvangen, dan ga ik onderzoeken welke juridische stappen er voor mij mogelijk zijn om het geld bij u te incasseren.”

Nu heb ik hierop geen reactie gekregen.

Wat ik zo vreemd vind, is dat dit zo klaar als een klontje is. Ik heb bevestiging van beeindiging van het contract, ik heb de afschriften via de bank (ook gemaild naar Train More) en ik heb het mailverkeer. Wat bezielt een bedrijf als Train More om dit niet recht te zetten en om geen reactie te geven?

Mijn geld teruggestort en een uitleg hoe het kan dat Train More:
-Geld afschrijft na beeindiging van het contract
-Telefonisch bevestiging geeft, maar daar niet naar handelt
-Geen reactie geeft op mijn mail

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:19 geantwoord

Beste heer Nobel,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:56 geantwoord

@KLACHT.NL: super dat jullie hierachter aan gegaan zijn. Had eigenlijk geen reactie van TrainMore meer verwacht, gezien zij de grens van schaamteloos allang voorbij gegaan zijn. Desalniettemin, ze weten het nog erger te maken..

Ik ben niet benaderd door TrainMore, noch heb ik mijn geld teruggestort gekregen. Vrij bijzonder dat deze klacht na bijna 3 jaar dan ineens \"opgelost\" is zonder iets te doen. Ik herhaal het nog even om het duidelijk te maken: 3 JAAR.

Alle klachten die gemeld zijn door Kasper Nobel