Klacht: Doordrukken loonbeslag!!! 2260493/2259548

op 10 april 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Elke dag een struggle om het hoofd boven water te houden wordt het ons door Syncasso bijna onmogelijk gemaakt. Helaas een fout gemaakt en op 06-02-2017 een email met daarin mijn voorstel zonder dossiernummer maar wel met naam en adres gegevens verzonden aan bericht@syncasso.nl.Diezelfde ochtend een bezoek gehad van de deurwaarder en hieraan aangegeven al een email met daarin een voorstel verstuurd te hebben. Op 15-02-2017 krijg ik een reactie van Syncasso met een geheel ander dossiernummer(141611578) en het was ook afkomstig van een heel ander email adres te weten t.kick@syncasso.nl. Ik schrok hier van vooral omdat het me niet eerst geheel duidelijk was en ik eigenlijk pas later erachter kwam dat dit weer doorelkaar was gehaald Dit kwam mij bekend voor en dacht direct oke daar gaan we weer.Ik heb hierop een reply gegeven en gevraagd om duidelijkheid Tevens op 03-03-2017 een betaling van 100 euro gedaan om eventuele problemen te voorkomen. Op mijn mail waarin ik vraag om duidelijkheid, heb ik geen reactie gekregen . Het is mij tot op heden nog steeds niet duidelijk waarom de emails en dossiers doorelkaar gehaald worden. Ik probeer er alles aan om dit te voorkomen, reageer nooit op een email via beantwoorden maar stel opnieuw een mail op zodat ik weet dat dit bij de juiste behandelaar en afdeling komt maar toch gaat dit fout. Mijn fout is geweest om in mijn haast het dossiernummer niet te vermelden. Mijn adres en persoonsgegevens stonden wel keurig in mijn mail en Syncasso had aan de hand van deze gegevens ook kunnen zien om welke dossiers het hier ging. Ik vind daarom het loonbeslag ook onterecht. Het is op het moment fout op fout. Ik heb afgelopen vrijdag nogmaals de deurwaarder aan de deur gehad met de betekening en hierin werd vermeld dat ik niet alleen een loonbeslag maar ook een bankbeslag had. Ik heb direct het bijbehorende telefoonnummer gebeld en kreeg hierin een excuus want er was een verkeerd papier tussen geschoven op zich vreemd want dit document was wel met naam en toenaam. Ik heb geprobeerd om tot een andere oplossing te komen, helaas heeft dit niet geleid tot een goed resultaat. Meneer van Syncasso gaf in zijn mail aan dat alleen de betaling van 100 euro was overgemaakt vanaf het dossier was overgedragen aan Syncasso, dit terwijl er al meerdere bedragen zijn overgemaakt. Ik heb meerdere keren een email gestuurd en daarin ook regelmatig gevraagd of de dossiernummers bij elkaar gepakt konden worden en ik dan een betaling kon doen i.p.v meerdere betalingen op verschillende dossiernummers. Ik wilde graag het overzicht houden maar dit werd erg moeilijk door de verschillende dossiernummers. De betalingen zijn gedaan ovv dossiernummers 682194,682195, r/680443,682872 en 2260493 en op het geheel andere dossiernr 14161157 dit laatste dossiernummer loopt via een andere afdeling van Syncasso. Uiteraard heb ik alle emails met daarin ook mijn vraag om overzicht en ook de bevestigingen dat ik 1 bedrag kon overmaken voor de verschillende openstaande dossiers. Ook de emails met daarin de verwisseling van dossiernummers en reply’s vanuit geheel andere emailadressen zijn in mijn bezit. Graag wil ik een gedegen oplossing. Loonbeslag is geheel onterecht.

Loonbeslag terugdraaien en weer een gedegen betaal afspraak .

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 21 april 2017 om 14:47 geantwoord

In bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 21 april 2017 een brief naar betrokkene verstuurd, waarin zij de gang van zaken met betrekking tot de op deze klacht betrekking hebbende dossiers uitvoerig aan de betrokkene heeft toegelicht, meer speciaal ivm de regelingen. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 26 april 2017 om 00:24 geantwoord

Lang verwachte brief is dus als verwacht. Zelf mijn klacht is op de verkeerde afdeling terecht gekomen en ook behandeld door de verkeerde afdeling. Wat een puinhoop bij Syncasso. Loonbeslag ligt er nog steeds en de betreffende afdeling heeft geen eens weet van deze klacht. Wat ik er zelf van begrijp is dat zelfs het loonbeslag bij de verkeerde afdeling terecht is gekomen. Dit is ronduit schandalig. Ik heb nu alle documenten en overzichten naar de afdeling waar de klacht niet hoorde gemaild en vrees dat dit nu alleen nog maar meer uitzichtlozer zal worden.

Alle klachten die gemeld zijn door akielus