Klacht: Door valse mededelingen erin geluisd

op 20 maart 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Door agressieve verkoopmethodes met mededeling, dat wij uitverkoren waren in een onderzoek in de regio, werd ons beloofd op de 1e pagina van Google te komen, zodat wij dan ca. 300 clicks per maand kregen en hieruit 20 – 30 opdrachten zouden krijgen! Wij zijn met 3 getuigen hiervan, maar het wordt door BeUp toch ontkend, terwijl de ”dame” die ons eringeluisd heeft wist, dat wij geen geld hadden en alleen konden betalen uit de verkopen die wij door hen zouden krijgen. BeUp zou erg soepel zijn en wij hebben in een bespreking in februari 2016 afgesproken, dat alles naar oktober opgeschoven zou worden. Met een valse brief heeft men geschreven, dat zij bij ”nader inzien” hiervan afzagen en ons toch aan het contract wilden houden. Hierop geschreven, dat wij op grond van geestelijke dwang, dwaling en misbruik van omstandigheden alles geannuleerd hebben en wij geen cent wilden betalen, omdat wij al zoveel werk eraan besteed hadden om er vanaf te komen. Een jaar niets gehoord en nu plotseling toch de deurwaarder op de stoep. Schandalig en ook de deurwaarder geschreven, waarom zij nog zolang doorgaan met het verdedigen van deze criminele organisatie.

Wij zouden tevreden zijn, als wij niets meer gehoord hadden. Nu BeUp het toch wil doorzetten, zullen wij een eis in reconventie indienen, in de hoop dat de rechter ons dit toekent en BeUp bakzeil haalt, met het oog op alle andere lopende processen. Volgens www.emerce.nl hebben zij al een record van 750 MKB bedrijven die zij op die manier opgelicht hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BeUp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BeUp in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BeUp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BeUp

Heeft op 22 maart 2017 om 10:23 geantwoord

Beste Fortega Benelux,

Helaas zijn wij genoodzaakt om via een andere weg afspraken te maken over het beëindigen van het contract. Daarom loopt het contact nu via een derde partij.

Echter willen wij graag tot een goede oplossing komen. Wij willen u daarom ook graag uitnodigen bij ons op kantoor, zodat wij samen rondom de tafel kunnen zitten.

Beup

Alle klachten die gemeld zijn door Fortega Benelux