Klacht: Door toedoen Ikea Barendrecht geen recht op 10% korting keukenactie

op 10 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 12-09-2016 zijn wij bij Ikea Barendrecht geweest om een keuken uit te zoeken, wij hebben gebruik gemaakt van de betaalde service.
Keuken uitgezocht en op 25-09-2016 zijn wij naar Ikea gegaan om de koop te bevestigen. Dit was niet mogelijk omdat er eerst een inmeetbedrijf moest langskomen. Zij zouden dit direct regelen en het bedrijf zou ons z.s.m. opbellen om een afspraak te maken. Op 07-10-2016 nog niets gehoord en gebeld met Ikea, ze waren “vergeten” de opdracht door te geven aan het meetbedrijf….Nu 10-10-2016 weer gebeld met Ikea of dat er geen problemen zijn met de keukenactie van 10% korting, immers er moet een definitieve opdracht worden gegeven binnen 1 maand na 12-09-2016. Dit was volgens de medewerker van Ikea ons woord tegen het zijne…Nu krijgen wij een verlenging van de offerte, maar niet van de 10% korting! Ook kregen wij een telefoonnummer van het inmeetbedrijf, die nog steeds geen contact met ons had opgenomen. Deze zelf maar gebeld en wij kregen te horen dat wij niet in hun regio vallen….IMAweb ordernummer: 44849
Hoe graag wil je een keuken verkopen Ikea?
Blijkbaar niet graag daar klanten die betalen voor een service keihard worden belazerd zodat ze geen 10% korting hoeven te geven.

Excuses en alsnog 10% korting verlenen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkmaasland001