Klacht: Door syncasso meer schulden

op 13 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Sinds 25-01-2018 heeft syncasso een beslaglegging gedaan op al mijn banktegoeden.
Ik heb syncasso al 36 x gemaild maar tot de dag van vandaag nog steeds geen antwoord of oplossing.
Zelf de bank heeft ze vorige week al een email verstuurd.
Echter heb ik verdorie genoeg tegoeden opojn rekening dus hadden ze 3 weken geleden het geld er al van af kunnen halen. Het enige wat je terug krijg is. Dat ze via klacht.nl de klacht niet in behandeling nemen. Nee, maar ook niet via hun email of telefoon.
Hoe laks zijn ze en hoe kunnen ze. Mensen raken in de problemen. Los dit verdorie op !!

Als ze het geld van mijn rekening hebben gehaald en de blokkade op mijn rekening

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

8 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Noordijk