Klacht: Door slecht Internet bij parkeermeter foutmeldingen van parkmobile. Alsnog betaald met cc. Parkmobile laat toch de mobiele meter lopen waardoor toch rekening

op 04 juni 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Gisteren in Amsterdam bij parkeermeter 13566 te Wibautstraat wilde ik via parkmobile betalen en instellen. Door slecht Internet ter plaatse lukte het niet tot een transactie te komen. Diverse malen geprobeerd maar steeds kreeg ik een foutmelding van parkmobile. Alsnog een betaling gedaan via creditcard. Betaalbewijs zit hierbij. Toch ging de app van parkmobile ongemerkt door. Door die foutmeldingen ben ik misleid. Nu heb ik dubbel betaald (via cc en parkmobile ). Pas de volgende ochtend ontdekte ik via een SMS dat parkmobile nog steeds die app aan had staan waardoor de parkeerrekening doorliep! Ik ben van mening dat parkmobile dit moet terugbetalen. Uiteraard niet de cc.

Gegevens: het was op 3 juni om 20:23. Pas stopgezet op 4 juni om 09:28. Kosten € 16,22.
Betaling cc € 12,34 zie parkeerbewijs.

Ik hoop dat het opgelost wordt.m.vragen.

Met vriendelijke groet

Robert Hoogkamer

Als parkmobile schikt met bovenstaande. Die 16,22 euro terugbetalen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Parkmobile

4 jaren geleden - Beste heer Hoogkamer, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat er per abuis een dubbele actie is geregistreerd. Helaas ervaren wij moeilijkheden in het openen van de afbeelding van uw parkeerkaartje via klacht.nl. Wij willen u vriendelijk vragen om deze nogmaals te sturen naar [email protected] Aan de hand daarvan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Tevens kunt u het kaartje ook sturen naar onze Whatsappdienst (+31611776777, ma-vrij 09:00 tot 17:00). Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Francine Roos Customer Support

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Hoogkamer