Klacht: Door problemen met app veel geld kwijt

op 14 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Ik heb al herhaaldelijk contact met Parkmobile gezocht over problemen met hun app, maar ik krijg nooit antwoord. Zo komt het voor dat ik opeens niet meer kan inloggen via de smartphone app, terwijl ik een parkeeractie heb lopen. De eerste keer wist ik niet hoe ik de parkeeractie uit moest zetten, waardoor ik 2 uur meer heb betaald dan nodig. Plus, ik moest het betaalde telefoonnummer van de klantenservice bellen om het stop te zetten.

Maar daarnaast gebeurde het vandaag weer(!) dat opeens de pushnotificaties niet meer werken via de app. Hierdoor kwam ik erachter dat ik weer een hele dag een parkeeractie had aanstaan, omdat de app mij niet herinnerde dat er nog eentje liep.

Ik vind het heel verwonderlijk dat alle andere apps op mijn smartphone altijd werken met pushnotificaties, maar die van parkmobile soms opeens niet?

Ik wil een minimale korting van € 20,00 op mijn volgende factuur. Zo niet, dan zeg ik mijn lidmaatschap op bij Parkmobile, ik ben het nu echt zat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 17 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Beste heer De Jonge,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ervaart met het gebruik van onze app en hierdoor de kosten hoger zijn opgelopen dan u had gewenst. Graag vernemen wij of u bewijsstukken kunt aanleveren waarop u aantoonbaar maakt dat u zich niet meer met uw voertuig op deze locatie bevond, zoals bijvoorbeeld een ander parkeerkaartje of een boete. Deze kunt u toesturen naar helpdesk@parkmobile.nl. Aan de hand daarvan zullen wij onderzoeken wat wij voor u kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Stevie van Maarle
Customer Support