Klacht: Door gps verkeerde zone

op 08 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb na het parkeren parkmobile aangezet en toch kreeg ik een bekeuring omdat parkmobile me in de verkeerde zone had aangemeld.

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag van de bekeuring terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

4 maanden geleden - Beste heer Adriaensen, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u een boete heeft ontvangen. Graag vernemen wij van u om welke parkeeractie het gaat, zodat wij dit verder voor u kunnen nagaan. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door bjorn.adriaensen@gmail.com