Klacht: Door fout Aktiesport geen bestelling doorgekomen wel geld afgeschreven

op 01 juli 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Aktiesport heeft op 19 juni jl. een actie gehad dat je 20% korting kreeg op alles. Ik heb een aantal dingen besteld in de webshop (omdat helaas de winkel dicht is bij ons in het dorp). Ik heb betaald met Paypal. Ik zag meteen dat de betaling niet verwerkt werd. De foutmelding was: “Aktiesport heeft de betaling nog niet geaccepteerd”.

Ik heb dit meteen gemeld aan zowel Paypal als Aktiesport. Naar Aktiesport heb ik print screens gestuurd van alles en het verhaal uitgelegd. De dag erna heb ik een reactie gekregen waarin ze vroegen met welk e-mailadres ik had besteld. Daar heb ik meteen op gereageerd, maar daarna heb ik NIETS meer gehoord. Paypal reageerde wel met het volgende bericht: “Er is een probleem op de website van de verkoper waardoor deze betaling mislukt. Even contact opnemen met aktiesport dat er een betaling naar aktie.paypal.sur@perrysport.nl is gegaan via PayPal. Dan kunnen zij u verder helpen”.

Dit heb ik inmiddels heel vaak gedaan. Namelijk per mail. Via de Facebookpagina van Aktiesport (3x) en via Facebook Messenger (al 6x) en die berichten zijn gewoon niet eens gelezen.

Ik vind dit echt niet kunnen. Wij kopen al jaren kleding bij Aktiesport en nu word ik zo behandeld. Een berichtje is het minste wat je terug kunt sturen. Ik denk dat zij denken: we hebben het geld binnen dus we reageren gewoon niet.

Dat ze alsnog de bestelling sturen. Ik heb precies vermeld wat ik besteld heb, dit komt overeen met het bedrag, dus is precies te controleren. Of z.s.m. mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona1005