Klacht: Door de vlucht vertraging van LH989 AMS/FFURT/TAVIV had ik mijn reis naar noord israel GEMIST

op 25 september 2017 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte mevrouw / heer. ,
Di 19 sep 2017 de vlucht LH989 is vertraagt . De lufthansa balie medewerkster had gezegt dat ik de vlucht van Frankfurt naar Tel-aviv zal missen ik kom niet optijd daarom zij had omgeboekt met ELAL .
IK was in de rij op de lufthansa terminal 9:15 uur en ging naar boven 16:00 uur met vlucht 338 .
Geland 21:00 uur Israëlische tijd .Bijna 90 minuten gewacht voor de koffer .Mijn ouders wonen in noord israel Hatsor-haglilit rond 22:30 uur GEEN treinen meer . Ik had mijn broer gevraagd om mij op te halen dat is 3 uurtjes rijden van daar . Ik had tot 2:00 uur gewacht op hem in vliegveld Ben goerion en om 5:00 ochtend thuis gearriveerd.
Als alles goed gegaan dan kom ik naar Tel-aviv rond half 8 en zal de openbare vervoer niet missen en mijn broer niet lastig vallen laat nacht en reiskosten, met taxi is erg duur. ….

Met vriendelijke groet

M.levy
Ref : J66HWL

Als alles meezit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Reactie van de melder van de klacht mordehai / moty LEVY

3 maanden geleden - De gewenste OPLOSSING is de vergoedingen wat ik kwijt hebben gehad. Met vriendelijke groet , M.levy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mordehai / moty LEVY