Klacht: Door de neus boren van toezegging vrij opnemen TV-pakket

op 01 december 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Het gaat hier zoals U aan de titel van mijn klacht ziet niet om mobiel, maar een TV opnemen-pakket. Ik vond nergens een mogelijkheid op Uw site om daarover een klacht in te dienen, vandaar dat ik het hier doe. Ik hoop dat het evengoed terecht komt!
Ik heb in 2014 een persoonlijke brief gekregen van de directeur van Telfort, dat ik, omdat ik al zolang trouwe klant ben het opnamepakket gratis krijg, net zo lang als ik mijn huidige abonnement houd. Toen had Telfort in 2017 een algemene actie en bood ook mij een jaar gratis opnemen aan, waarop ik aangaf dat ik dat niet wilde, want ik had het al gratis. En ik vond het daarom heel raar dat ik dat aanbod kreeg! Ik wist op welke voorwaarden ik mijn opname pakket had en wilde dit recht niet verliezen. Maar ik had geen keus blijkbaar. Ik kreeg wel in een e-mail toegezegd dat het opnamepakket na dat jaar gewoon weer gratis door zou gaan.
Nu laat Telfort me toch weer betalen. Ik reclameer maar ze zeggen dat mijn abonnement gewijzigd is in 2017 en op grond daarvan krijg ik het niet meer gratis. Ik stuur hen een kopie van de e-mail met de toezegging zoals ik eerder beschreef, dat ik het weer gewoon gratis mag houden, maar al dat ze hierop zeggen is dat ze hun standpunt handhaven. Ze hebben me 2 keer €60,00 betaald uit coulance zoals ze dat zelf noemen. En daar moet ik het mee doen.

Ik ben tevreden als ik het opnamepakket weer gratis krijg, voor zolang ik mijn abonnement houd, zoals me is toegezegd, en dat het bovendien zo geregeld wordt dat ik er niet weer elke keer opnieuw moeite voor moet doen en chagrijn van heb. Ik wil tevens de 2x €60,- die ze me als afkoop al hebben gestort houden, als compensatie voor dit schandalige gedrag, waar ik nu al zo lang elke keer weer mee aan de gang moet. Bovendien wil ik heel graag excuses horen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12ange