Klacht: Door bezorger ” chagrijn” genoemd

N.de Boer op 06 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 6 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw De Boer, Wat naar om te horen dat u zo behandeld bent door onze bezorger. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat de bezorger direct naar de buren gaat en u dan vervolgens ook nog eens onfatsoenlijk...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 6 maart 2015

Een klant van DHL ervaart onprofessioneel gedrag van een bezorger, die hem "chagrijn" noemt nadat hij niet wachtte tot de deur werd geopend. Deze situatie is niet de eerste keer voor de klager, die het gedrag als onacceptabel beschouwt. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

De bezorger van een pakketje belt aan en loopt direct door naar de buren.
Als ik de deur open doe en zeg dat ik het raar vind dat hij niet even geduld heeft tot ik de deur open doe, wordt ik chagrijn genoemd .
Ik vind dit onacceptabel gedrag van een bezorger van DHL!!

En het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als bezorgers een halve ( !!!!) minuut meer geduld zouden hebben , er niet van te voren al van uit gaan dat men niet thuis zal zijn.

En als ze zo fatsoenlijk zouden zijn mij niet uit te schelden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 maart 2015 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Boer,

Wat naar om te horen dat u zo behandeld bent door onze bezorger. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat de bezorger direct naar de buren gaat en u dan vervolgens ook nog eens onfatsoenlijk bejegend. Ik ga melding maken van uw klacht. De klacht wordt dan geregistreerd en mijn collega's gaan de desbetreffende bezorger hier op aanspreken. Hopelijk kunnen we zo in ieder geval herhaling voorkomen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, dan hoor ik graag nog van u.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM