Mijn Klacht:
De bezorger van een pakketje belt aan en loopt direct door naar de buren.
Als ik de deur open doe en zeg dat ik het raar vind dat hij niet even geduld heeft tot ik de deur open doe, wordt ik chagrijn genoemd .
Ik vind dit onacceptabel gedrag van een bezorger van DHL!!
En het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Gewenste Oplossing:
Als bezorgers een halve ( !!!!) minuut meer geduld zouden hebben , er niet van te voren al van uit gaan dat men niet thuis zal zijn.
En als ze zo fatsoenlijk zouden zijn mij niet uit te schelden!

