Klacht: Door 1 minuut laten te willen sporten dan aangegeven niet binnen gelaten

op 25 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Onbereikbaar klantservice aangeven dat je welkom bent maar alleen als je stipt op tijd bent maar mocht je even iemand tegen komen die uit de sportschool loopt en je bent een minuut te laat word je niet binnen gelaten teamleider in kampen verhoogt haar stem ipv van oplossingen en hulp aanbieden je moet het allemaal maar zelf doen. Ik doe hier niet meer aan mee bedankt mevrouw tanger dat je klanten waar je het van moet hebben zo behandeld en niet sportief bent maar kinderachter je had beter een baan bij de politie boa of gemeente kunnen nemen.

Als ze mijn geld terug storten van de periode van Corona en na de beëindiging 25/05/2021 de rest van mij contract terug betalen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 mei 2021 om 13:34 geantwoord

Beste Yunus,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt gehad en dat dit voor de nodige frustraties heeft gezorgd. Oprechte excuses hiervoor!

Het is erg belangrijk dat het betreden en verlaten van de club binnen de gereserveerde tijd valt. Alleen op deze manier kunnen wij aan de capaciteit van leden voldoen, om veilig te kunnen trainen. Je kunt 5 minuten voor het gereserveerde slot, tot 15 minuten na het gereserveerde slot de club betreden. Indien je hier buiten valt, dan kan er geen toegang meer verleend worden tot de club.

Uiteraard is het wel van belang dat dit op een nette en rustige manier wordt uitgelegd. Ik heb jouw feedback daarom direct doorgestuurd naar de juiste persoon binnen de organisatie, zodat deze situatie besproken kan worden met de betreffende medewerker.

Het teveel betaalde bedrag ten tijde van de tweede lockdown, is als tegoed verwerkt op jouw lidmaatschap. Dit tegoed zal verrekend worden met de nieuwe jaarbetaling. Indien je toch wenst om jouw lidmaatschap op te zeggen, dan kun je dit snel en makkelijk zelf regelen via jouw Mybasic-Fit omgeving. Het tegoed zal dan teruggestort worden op het bij ons bekende rekeningnummer.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Team Social Basic-Fit

Heeft op 25 mei 2021 om 14:11 geantwoord

Resterende bedrag wat ik vooruit heb betaald wat gaat daarmee gebeuren?

Alle klachten die gemeld zijn door Sonkaya