Klacht: Dollar Rent A Car int geld zonder verhuur (Cartrawler, Axa)

op 05 april 2018 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Kreeg auto niet mee omdat ik niet de juiste creditkaart (enof debitkaart) bij me had. Geld was weken daarvoor al betaald.
Krijg geld niet terug, noch van verhuurbedrijf noch verzekering.
Verhuurbedrijf Dollar, Schiphol. Via Cartrawler.
Dollar verwijst naar Cartrawler.
Cartrawler gaat niet in op mijn vragen.
Verzekering Axa geeft geen antwoord.

Bovendien werd ik heel onbeschoft behandeld door jongen achter de desk van Dollar Rent A Car, Schiphol.
Bedrijf was telefonisch onbereikbaar (eeuwige wachtstand) en een half uur later bleek ik daar de enige klant te zijn.

Heb dit een tijdje op het Radar-Forum gehad maar kreeg daar allerhande ongenuanceerde reacties.
Tegelijkertijd werden mijn berichtjes gemodereerd dat het een lieve lust was.

U kiest partij voor bedrijven ten koste van de klant Radar-Forum

Tevreden als men mij mijn geld teruggeeft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

11 maanden geleden - Cartrawler maakt misbruik van 'ruimte' tussen verantwoordelijkheid van verhuurbedrijf en verantwoordelijkheid van Cartrawler zelf. Bovendien geven ze zelden antwoord of proberen je onmogelijke formulieren te laten invullen. Als er iets mis gaat, ben jij natuurlijk de pineut! Ik wacht nog steeds op mijn geld. Waardeloos bedrijf!

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

8 maanden geleden - Er zijn al heel veel gelijksoortige klachten over Cartrawler en Dollar Rent a Car te vinden, hier en op andere sites. https:www.consumeraffairs.comtravelcar_trawler.html

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

7 maanden geleden - De stroom belazerde klanten houdt niet op! Samen staan we sterker.

Reactie van de melder van de klacht Hans Heinrich

2 maanden geleden - Wij willen ons geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Heinrich