Klacht: Dolce onderbroeken xxl maxi

op 24 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte M,

Ik koop al jaren de onderbroeken dolce xxl maxi die mij ontzettend lekker zitten. Geen probleem met elastiek. Het erge is alleen dat binnen de kortste keren gaten erin vallen omdat de katoen niet goed aan het elastiek is vastgenaaid. Ook aan de zijkanten in de naad scheurt het snel. Ook de plek waar het maandverband zit in de binnenkant scheurt de stof snel.

Kan daar iets aan gedaan worden dat ik niet binnen 2 a 3x dragen ik weer nieuwe moet kopen?

M Zuidervaart

Graag het stof beter aan het elastiek vast. Maar dan niet de rek eruit. Ze zitten perfect maar minder snel de gaten erin.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maresca Zuidervaart