Klacht: doffe ellende door Karwei

K Pex op 15 december 2019 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Eind oktober rubberen ondervloer besteld bij het filiaal Karwei Maastricht. Vooruitbetaald. 2 12 week moeten wachten voor ze alles bij elkaar hadden (want was niet op voorraad) Hier afgeleverd, de grote zware rollen lagen in de woonkamer. De stank was niet te harden. Iedereen die binnen kwam kreeg geen lucht, allergische aanval en huiduitslag. De rubber was geperst tussen 2 geweven soorten stof, dus niet echt zichtbaar. Na 2 dagen begon de fikse migraine. Iemand kwam erachter dat de rubberen rollen korrelig en uitgedroogd waren, vandaar die chemische stank ! Vreselijk. Huisarts en S E H raadden me aan zo snel mogelijk alles uit huis te plaatsen. Naar het fiets hok, een kleine steekwagen begaf door de loodzware rollen. Gebeld met karwei; NEE dat kon niet Gebeld met hoofdkantoor ! we zetten het door naar het filiaal filiaal; ok stuur maar foto’s ! Ook het hoofdkantoor kreeg de foto’s en bevestigden dat de rubberen rollen uitgedroogd waren ! Alles zou opgehaald worden,zwart op wit, alléén tegen betaling , 39 euro , op vrijdag, tussen 8.00 en 17.00. NIKS ! s avonds heb ik stad en land afgebeld, en de rollen werden opgehaald. s Avonds laat. Alles bij elkaar 6 weken ellende, december kan ik vergeten, iedereen moeten afbellen, want de meeste spullen moest ik verplaatsen in verhuisdozen.

Excuses ! Vergoeding voor de steekwagen. En terugbetaling van de 39 euro ophaaldienst , om de vergane stinkende rubberen troep op te halen. En een tegemoetkoming voor alle ellende.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K Pex