Klacht: Doet het niet en kapot

op 25 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb vorig jaar voor de vakantie zn uitzuigding gekocht voor als je word gestoken door een wesp ofzo dit jaar werd me zoontje gestoken het apparaatje gepakt doet dat ding het niet hij zuigt geen vacuüm maar geen bon dus helaas en een paar maanden geleden 2 schaaltjes gekocht en die breken gewoon

Graag terugbrengen en geld terug

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Cyn1

3 weken geleden - Ik had al gebeld met de klantenservice en die kunnen me niet helpen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cyn1