Klacht: Dochter van 6 mocht geen gebruik maken van de wc

op 14 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Na een uur lang te hebben gereden vanuit Veenendaal richting Maassluis, besloot ik om even snel langs de action te rijden om een map te halen voor mijn andere dochter die maandag zou moeten beginnen op school. De action in Veenendaal had ze niet meer.
Ik reed richting Maassluis om samen met de familie uiteten de gaan.
M’n jongste dochter van 6 jaar heeft een dutje gedaan in de auto en bij het uitstappen liepen we de action in. Gelijk bij de ingang vertelde ze me dat ze naar de wc moest.
Omdat er in de buurt van de action geen wc te bekennen is, ben ik naar een medewerker gelopen en gevraagd of de kleine hier gebruik van mocht maken. Mijn dochter stond al te trappelen omdat ze erg nodig moest. De zaak was bijna leeg. Het was namelijk bijna sluitingstijd.

Mederwerkster vertelde me doodleuk dat het niet mocht. Waarop ik vroeg of er geen andere mogelijkheid zijn. Nee! antwoordde ze daar resoluut op. Maar kan ze geen gebruik maken van jullie toilet dan, vroeg ik de medewerkster. Waarop zij antwoordde: nee alleen kinderen tot 3 jaar. Ik was stomverbaasd en zei dat veel kinderen dan nog niet eens zindelijk zijn op die leeftijd. Ze bleef nee herhalen terwijl mijn dochter het bijna in haar broek had gedaan. Heb haar uiteindelijk uitgelegd dat we een lange reis achter de rug hebben maar ook hier was geen begrip voor en mevr liep gewoon weg zonder nog iets te zeggen. (!!!!!)

Als moeder probeer je dit altijd te voorkomen maar dit was op deze dag niet te voorkomen ivm de lange reis en het dutje wat m’n dochter deed was dit niet mogelijk.

In alle haast kocht ik snel vochtig toiletpapier en wilde deze afrekenen om buiten maar ergens haar behoefte te laten doen.
Eenmaal buiten was ik te laat. Alles was nat…
Hopende dat men begrijpt dat je je niet zo kunt vertonen als je met de familie uiteten gaat!
Ik ben snel naar binnen gelopen en moest dus een nieuwe outfit kopen om er een beetje fatsoenlijk bij te kunnen lopen.

Ik baalde hier zo enorm van en ik was ook zo teleurgesteld in de medewerkster van de action. Een beetje menselijkheid is wel gewenst.

Ze mag echt haar excuses aanbieden op z'n minst.
De nieuwe outfit incl verzorgingsproducten die ik moest kopen zouden vergoed moeten worden.

Personeel van de action in Maassluis moet leren om klantvriendelijk te zijn. Dit geldt dus ook voor kinderen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oum safae