Klacht: Docentenpassen Bettermarks, Grafische Rekenmachines HP Prime, Uitwerkingen Getal & Ruimte

op 17 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Dit jaar is het erger dan ooit. Na 4 weken lesgeven nog steeds geen Docentenpassen ontvangen voor Bettermarks, onze enige volledige digitale methode. De grafische rekenmachines HP Prime waren ook voor de vakantie besteld, vanDijk heeft alle bestellingen teruggetrokken en na de vakantie nog steeds geen bericht wanneer ze komen. Iedere nacht een import van ons administratiesysteem, maar nog steeds geen correcte groepen in onze online methode Getal en Ruimte, zodat we de uitwerkingboeken niet kunnen delen met de leerlingen. De eerste toetsen komen eraan, wij wachten na vele e-mails en telefoontjes nog steeds geduldig af.

Als de docentenpassen worden geleverd, de HP Prime wordt bezorgt en de uitwerkingen beschikbaar komen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 18 september 2017 om 14:56 geantwoord

Beste Robbin,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u dit nog niet heeft ontvangen.

Vanochtend hebben wij u een e-mail gestuurd over de docentenpassen, wij gaan zo snel mogelijk de codes hiervan doormailen. De grafische rekenmachine die op de boekenlijst heeft gestaan is uitverkocht, wij hebben de nieuwere rekenmachine besteld. Deze wordt zo snel mogelijk geleverd!

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door rvaneijsden