Klachten over DKNY

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over DKNY zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van DKNY in de categorie Mode

2 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

Tekens verdwijnen

Klacht van Anita Gijbels. op 08 april 2022 over DKNY in de categorie Mode

Ik heb een bikini. Gekocht voor mijn kleindochter de letters verdwijnen. Ze heeft haar bikini nog maar een paar keer aangehad.toch een prijskaartje van 49 €. Lees meer

Oorbellen

Klacht van Nawara op 17 maart 2021 over DKNY in de categorie Mode

Ik heb klacht over Dkny-product die heb ik gekocht Zalando lounge. Ze zijn oorbellen van de achter kant gingen ze verkleuren en ze zijn geen half jaar oud. Van de voorkant de crystals vallen weg Lees meer

Te kort pompje

Klacht van Nikkidejager op 15 maart 2021 over DKNY in de categorie Mode

Omdat het buisje in de fles onder het pompje te kort is blijft er een hele laag parfum over wat ik niet kan gebruiken. Zo veel dat het zonde is van het flesje. Lees meer

Hij spuit niet

Klacht van Lici op 29 januari 2020 over DKNY in de categorie Mode

Ik heb mijn parfum flesje laten vallen (zoals ik dat al 100x heb gedaan met andere flesjes). Maar mijn spuitje is nu kapot en er komt niets meer uit. Lees meer

Verkleuring van tassen DKNY

Klacht van MariekeDennen op 14 september 2018 over DKNY in de categorie Mode

Ik bezit 15 tassen van DKNY. Alle tassen vertonen verkleuring op accessoiresbadgets of ritssluiting. Zeer slecht voor zn dure merk. Ik heb 10 klacht mailtjes verstuurd naar DKNY EU en USA. Er wordt niet gereageerd. Kennelijk erkennen ze deze klacht.... Lees meer