Klacht: [email protected]

op 13 april 2020 over Drogist.nl in de categorie Drogisterijen

Op 19 maart twee bestellingen geplaatst ten waarde van 43,27 Euro en 20,69 Euro.
Op 20 maart ontving ik het volgende ‘In verband met grote drukte door het coronavirus COVID-19 is de levering van je bestelling iets vertraagd. Op het moment dat de bestelling verzendklaar is gemaakt ontvang je een e-mail met daarin de track-and-trace gegevens waarmee je de zending kunt volgen.’
Op 29 maart dus 10 dagen na mijn bestelling geen track en trace ontvangen. Een mailt gestuurd met de vraag voor terugbetaling.
Zelfde avond (29 maart zondag) ontving ik het bericht dat mijn bestelling van 20,69 is verwerkt.
Op 31 maart ontving ik het bericht over mijn bestelling van 40,69 euro: ‘Een aantal van deze producten zijn helaas niet meer voorradig en verwachten wij ook niet op korte termijn binnen te krijgen. Jouw bestelling bevatte één of meer van dit soort producten en hebben wij om deze reden verwijderd van je bestelling. De rest van je bestelling wordt zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt.
Wij zullen uiterlijk binnen 10 werkdagen EUR 43,27 terugstorten op rekening waarmee de betaling is gedaan

Het is 13 april en ik heb vooralsnog geen terugbetaling ontvangen.
Kortom drogist.nl heeft al 26 dagen 43,27 euro in haar bezit en heeft het niet terugbetaald. Dit vind ik geen stijl! Ook het feit dat in iedere email wisseling de situatie van COVID-19 als excuus wordt gegeven, vind ik inmiddels niet meer kloppen. Dit is een administratieve taak en had al 3 weken geleden afgehandeld mogen worden.

Gaat om de volgende bestelling:
Referentienummer van de bestelling: 81302634
Klantnummer: DRNL_C218672

Als mijn geld wordt terugbetaald.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drogist.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drogist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DENIZ KEKLIK