Klacht: Dixons Veghel leverd bestelde TOM TOM niet

op 25 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 3 jan. 2014 bestelde ik een Tom Tom start 60M LTM in de Dixons winkel in Veghel.Volgens de verkoper zou de Tom Tom als ik die daar in de winkel bestelde zeker geleverd worden.
Wel zou het circa 1 a 2 weken kunnen duren voordat ik een sms zou ontvangen wanneer ik hem op kon halen.Na drie weken ben ik gaan mailen met Dixons om te vragen wanneer ik hem op zou kunnen halen. Ik kreeg als antwoord dat de order geannuleerd was en er niet meer geleverd zou kunnen worden.
Gisteren ben ik nog bij Dixons Veghel langs geweest om te vragen hoe het kon dat de order geannuleerd werd door Dixons.Ze gaven aan dat ze gezegd hadden dat ze zeker zouden leveren maar wisten ook niet waarom er geannuleerd werd. Ze zouden het navragen bij Dixons en mij dezelfde dag terugbellen. Dit is helaas niet gebeurt,en ook op mijn laatste mail waarin ik aangaf dat ik wilde dat ze alsnog gingen leveren wordt niet meer gereageerd.(Ordernummer #100522440 Artikelnummer 655429

Snelle levering van de Tom Tom Start 60M LTM

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Dixons een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Op januari jl. heeft u een in het Dixons filiaal te Veghel een TomTom Start 60M besteld. Helaas is gebleken dat het door u bestelde product niet meer op voorraad was in ons magazijn en is uw order komen te vervallen. Wij kunnen de door u bestelde TomTom helaas ook niet meer naleveren. Omdat wij het door u bestelde product niet meer kunnen leveren hebben wij voor u gekeken naar een alternatief wij kunnen u de TomTom GO 500 artikelnummer 709319 aanbieden voor hetzelfde aankoop bedrag als waar u de TomTom Start 60M voor besteld had. Mocht u hier interesse in hebben dan horen wij dit graag. Uiteraard bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Team Active Care Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815 E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2014 om 09:58 geantwoord

De klacht is inderdaad opgelost echter niet door Dixons. Doordat Dixons in eerste instantie meldde dat de TOM tom niet meer geleverd kon worden en ik wekenlang niks meer hoorde heb ik elders de Tom tom start 60 M LTM besteld. De klacht is door jullie pas opgelost als jullie €20.- naar mij overmaken, dit is nl. de prijs die ik elders meer moest betalen voor deze TOM tom.
NL60 RABO 0111601452 Met vriendelijke groet Joep van Grinsven

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 10 februari 2014 om 10:41 geantwoord

Geachte heer,

Zoals telefonisch besproke hadden wij voor u nog een TomTom kunnen bestellen, helaas bleek u al voorzien te zijn. Omdat wij u op dit moment niet verder van dienst kunnen zijn stellen wij voor uw klacht als afgehandeld te beschouwen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dixons beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Joep van Grinsven