Klacht: Dixons cadeaukaart

op 29 februari 2016 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een giftcard van dixons ontvangen, die ik volgens de website zowel in de winkels als online kan besteden. Echter werkt de knop ‘betalen met een giftcard’ op de site niet. Ik heb hierover zojuist met dixons gebeld en de telefoniste gaf aan dat ‘vanuit hogerhand’ is besloten online geen giftcards te accepteren. Toen ik aangaf dat de deze informatie wel op de site staat en dus misleidend is, gaf ze me gelijk. Maar ze kon er niets aan doen. Dus zit ik met een giftcard van 40 euro die ik niet kan besteden. Want in mijn directe omgeving zijn geen dixons vestigingen…

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag alsnog het tegoed kunnen besteden, zonder dat ik kilometers moet rijden op zoek naar een winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 28 april 2016 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lieke_klacht,

Het klopt inderdaad, dat het momenteel niet mogelijk is om de giftcard via de webshop te verzilveren.
Dit betekent gelukkig niet dat deze optie in de toekomst weer zal worden toegepast. Wij hopen op kort termijn deze optie weer via de webshop te kunnen implementeren, zodra wij volledig over zijn op enkel webverkoop.

Wij willen u vriendelijk om wat meer geduld verzoeken en adviseren u de website in de gaten te houden.

Meer dan dit kunnen wij momenteel niet voor u betekenen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Met vriendelijke groet,

Team Active Care - Dixons

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke_klacht