Klacht: Diverse klachten

op 29 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ten eerste! Het huisje is erg vies en er zit schimmel in. Spinnenwebben overal. Kortom echt vies!! Het animatie team mag ook wat enthousiaster en mag wat leuker met de kinderen omgaan!

Er was geen kastje voor ons zodat wij met de auto het park op kunnen. Dus moesten van vrijdag tot maandag wachten hierop. En wij moesten ons dan steeds melden bij de receptie om de slagboom te openen. Nou is dat niet erg maar ze zijn na 5uur weg en het personeel van het restaurant lieten ons gewoon staan voor een dichte poort omdat het druk was die jongen behandelde ons enorm onbeschoft …. mijn moeder is invalide dus kan niet goed lopen!!!!

Mijn dochter van 2.5 was dood ziek. Wij gebeld met jullie centrale zodat wij naar een dokter kunnen. Er zou contact opgenomen worden maar de dokter heeft NOOIT een telefoontje van jullie gehad. Dus ik heb zelf gebeld en wij konden gelukkig terecht ze had een zware luchtweg infectie keel en oren ontstoken zware antibiotica kuur gekregen en paracetamol 5x 240mg gekregen. Ook dit vind ik zo enorm slecht van jullie!!

Ik wil graag een deel van mijn geld terug. Omdat ik vind wat wij hebben betaald dit totaal niet redelijk is voor wat wij hebben gekregen. Ik boek nooit meer via jullie en ga dit zeker doorgeven in mijn omgeving.

Geld terug!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 29 juni 2017 om 11:17 geantwoord