Klacht: Diverse klachten

op 05 april 2013 over agpo ferroli in de categorie CV Ketels

Bij ons in het appartementengebouw (opgeleverd okt 2006)zijn al vele klachten gekomen over niet goed functioneren van de Ketels van Agpo te weten pompen,warmtewisselaars en printplaten.Er zijn nog geen levensbedreigende meldingen gedaan ,maar ga daar wel voor waarschuwen.Gaan nu zaak aan tegen leverancier en bouwonderneming.Wij hebben elk jaar onderhoud gepleegd via de VVE.

Andere ketels.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over agpo ferroli

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over agpo ferroli nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door agpo ferroli in behandeling genomen

Bericht van agpo ferroli

7 jaren geleden - We hebben u op 20 en 24 juni en 5 juli een email gestuurd met een verwijzing naar ons klantenformulier (www.bit.ly/Klantformulier). Helaas hebben we nog geen online ingevuld klantenformulier van u mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Webcare team Ferroli Nederland

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat agpo ferroli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

agpo ferroli

Heeft op 29 november 2013 om 12:09 geantwoord

Ferroli Nederland heeft besloten niet op deze melding te reageren. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Ferroli Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard240652