Klacht: Diverse

op 28 mei 2020 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vernam van de dames van het brood, dat de meergranencroissants uit het assortiment zijn gehaald. Waarom?? Jammer, graag terug!
Bij visaanbiedingen ligt er vaak te weinig keus van verpakking, moet je kiezen uit de laatste paar die niemand wil hebben.
Yoghurt in bak: er staat wel ong. 5 soorten Griekse yoghurt, maar voor de Turkse grijp ik vaak mis.
Wijn staat door de hele winkel, helaas staan de aanbiedingen vaak niet in het eigen schap, dus vragen maar weer!

Gewenste Oplossing:

Als de vracht voor verse groente en kant en klaarmaaltijden eens op tijd is, zodat je ook bij een vroeg bezoek niet misgrijpt en niet hoeft te kiezen uit de restjes van de dag ervoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 29 mei 2020 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Droeve klant