Klacht: dit kan niet!

op 23 juli 2015 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik bestel mijn ‘lastige’ pizza met twee smaken op een pizza en pizza bakker desinfecteert zijn handen netjes maar nog geen halve seconde later zit hij aan het deeg voor mijn pizza. Ik ben zelf Chefkok en weet dat deze alcohol gel of vloeistof een paar seconden nodig heeft om te vervliegen. Daarna Let ik op deze jongeman en krijg ik een bijdehante opmerking omdat ik kijk wat hij aan het doen is. Daarna geeft hij een aantal medewerkers opdrachten en uitleg. Het gaat dus notabene om de leidinggevende. Thuis aangekomen ga ik de pizza eten. Deze blijkt een rare bijsmaak te hebben. Hij was niet echt lekker. Ik ben erg teleurgesteld in de kwaliteit en de klantvriendelijkheid. Ik kreeg het gevoel vanuit de lichaamstaal van de jongeman dat ik een lastige klant voor hem was. Het tegenovergestelde van gastheerschap.

Ik ben erg teleurgesteld in domino's Den bosch Leonardo davinciplein. Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen want Op deze manier raken jullie klanten kwijt. Ik voelde niet fijn behandeld. En de pizza was niet lekker.

Mvg Niek Buskop

23-7
22:06uur

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niekee250483