Klacht: Dit kan echt niet meer……

op 16 februari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hadden van 11-02 t/m 14-02-2017 een comfort kamer geboekt in het Fletcher Badhotel in Noordwijk.
De receptie was in een smalle donkere hal met vieze groene vloerbedekking.
We werden wel allervriendelijkst ontvangen en geholpen door het aanwezige personeel. Over het personeel hebben we geen enkele klacht deze waren behulpzaam,vriendelijk en aardig.
Onze kamer bevond zich op de begane grond..Voor een raam hing een stukje vitrage maar dit kon niet voor beiden ramen gebruikt worden aangezien er af en toe mensen langs liepen waren we dus verplicht de gordijnen volledig te sluiten.
Niet zo fijn omdat het licht ongelofelijk slecht was.
Het behang in de kamer hing op sommige stukken van de muur en de laatste keer dat er behangen was in de kamer s volgens mij gebeurd in de jaren zeventig.
De badkamer had de look van de jaren zeventig. De verwarming kon je niet aanlaten want als je op de wc zat verbranden je je heup- bovenbeen.
Vieze vloerbedekking in de kamer maar ook in de eetzaal . Hele slechte kussens.
Ik vind dat het opgeknapt moet worden hier kun je met goed fatsoen echt geen gasten ontvangen.
Aangezien dit niet onze eerste Fletcher ervaring is hebben wij besloten om nooit meer een Fletcher hotel te boeken dan betaal ik liever iets meer .

Knap het gehele hotel op maak de kamers ,eetzaal en de entree van het hotel lekker fris met een verfje ,nieuw behang en nieuwe gordijnen ......nieuwe verlichting kom je al een heel eind.
Wie heeft er bedacht dat het mooi is om kunstbloemen te gebruiken?
Mijn handen jeukte en ik zou het zo opnieuw willen en kunnen inrichten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:10 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Pahalmatu