Klacht: disproportioneel vaak omroepen op station haren

op 10 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste NS
de heel week roept de NS op station Haren 4 x per per uur om+ ook nog herhaling van de boodschap dat er geen treinen rijden en hoe mensen gebruik kunnen maken van bussen;
Wij ervaren dit als geluidsoverlast/ zelfs terreur
ik heb pro-rail al gebeld of ze wat kunnen doen aan het geluidsniveau
Dat helpt niet voldoende.
Graag wil ik u vragen of u deze week nog het station dat de informatie uitzendt wilt vragen de frequentie te verlagen.
Er staan amper mensen op het station; en die kunnen ook lezen.

Gewenste Oplossing:

als u stopt met omroepen in geval van werkzaamheden; aangezien dit vaak een een heel weekend of zoal nu een hele week duurt (juist dit is onverdraaglijk, ook omdat het de vraag is of het nodig is; mensen informeren zich ook thuis op internet en kunnen de info op het station lezen)
We hebben begrip voor meldingen van ongelukken en vertragingen.
Voor nu zou hete al een stuk prettiger zijn wanneer u de herhalingen van de boodschappen stopt zodat we geen 8 x per uur maar 4 x per uur de boodschap horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolien Kromme