Klacht: Display gaat niet uit na regen

op 08 september 2018 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Ik heb de Sparta E-Motion C-3 gekocht in 2014. Na een flinke regenbui
6 september 2018 wilde de fiets niet meer uit en begon de voorband als een malle te draaien en was niet te stoppen. Gelukkig werd ik geholpen en hebben we de accu eruit gehaald. Helaas iedere keer bij het aansluiten van de accu begon dit opnieuw. Jammer al vlak na aankoop had ik problemen met de accu en begin dit jaar was ik al aan nieuwe accu toe omdat hij wel erg snel leeg raakt. kosten: 549 euro. Begin dit jaar was ik al aan een nieuwe binnen en buitenband achter to, en voor zit er binnenkort ook al aan te komen. Na telefonisch contact met de dealer mocht ik gelijk komen en kennelijk was ik deze week niet de enigste. Er moet nu weer een nieuwe display besteld worden kosten 120 euro en dan maar hopen dat dit het is.

Dit gaat wel een heel dure fiets op deze manier worden en ik ben van mening dat een fiets toch wel tegen een regenbui bestand moet zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. R.M. Van Zomeren