Klacht: Disneyland

op 26 september 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 23-9-2017 zouden mijn vriendin en ik met een touringsbus naar Disneyland Parijs gaan via Citytijger. De reis was al sinds juli geboekt en betaalt. Helaas sindsdien nooit meer tickets of e-mails ontvangen.

Hierdoor zijn wij, 2 studenten €180,- kwijt en hebben we Disneyland alsnog niet bezocht.

Gewenste Oplossing:

Zodra het geld €180,- word terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolien-vw