Klacht: Disney Channel

op 16 juli 2012 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 29 augustus 2012 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste va2ai1,

Dank voor uw bericht, helaas is Disney channel momenteel nog geen onderdeel van ons zenderaanbod. Wij nemen alle signalen omtrent gewenste zenders mee in het toekomstige verbreden en verbeteren van onze diensten en producten.
Ook uw signaal betreffende Disney channel zal ik daarbij voegen.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Allart
KPN Webcare Specialist

U kunt ons webcare team en de KPN klantenservice ook bereiken via ons Forum (http://forum.kpn.com), Twitter (http://www.twitter.com/kpnwebcare), Facebook (http://www.facebook.com/kpn)
en onze gratis telefoonnummers: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm.

Alle klachten die gemeld zijn door va2ai1