Klacht: discriminerend

op 25 september 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

kan niet bestellen of betalen omdat ik Belg ben zulke bedrijven zouden door europa een verbod moeten krijgen vrije handel noemen ze dat wel alle voordelen maar plichten is wel heel moeilijk voor een volk dat graag vreemden dicrimineerd zelfs voor op verlof te gaan naar Nederland moeten wij extra’s betalen Daar is Nederland toch voor bekend

Gewoon betalen met de bankkaart en op ons adres geen last zoeken zoals zij dat doen VRIJE HANDEL voor alle europeanen en niet alleen voor de Nederlanders

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 september 2017 om 16:11 geantwoord

OTTO heeft middels een e-mail contact opgenomen met de klant en hierover een uitleg gegeven. Het is voor inwoners van België wel mogelijk kleding bij OTTO te bestellen. De artikelen worden afgeleverd bij een PostNl punt naar keuze, eventueel vlakbij de Belgische grens. OTTO vraagt bij deze bestellingen een 100% vooruitbetaling.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Heeft op 25 september 2017 om 20:04 geantwoord

er is GEEN oplossing ik MOET eerst in nederland gaan wonen en daar een bankrekening openen gewoon tegen de europese wetten handel drijven

Alle klachten die gemeld zijn door 23henri23