Klacht: discriminatie omdat ik een vrouw ben?

op 29 september 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Op woensdag 27 september rond het middag uur stap ik uitzendbureau
Olympia binnen aan de Burg.van Hooflaan 167 5503 BL te Veldhoven .
Een jonge dame vraagt aan mij wat ze kan betekenen voor me.Ik wijs op de deur waar een vacature hangt voor een all round medewerker op Eindhoven Airport.En het EERSTE antwoord wat ik krijg is;oh dat is MANNENWERK en fysiek zwaar werk,MAAR poetsen en schoonmaken is wel voor vrouwen!!! Ik werd dus al beoordeeld terwijl ik nog maar een meter binnen de deur stond.De rest van het gesprek zal ik maar achterwege laten ,maar ik stond binnen 5 minuten weer buiten. Er werd me niet eens gevaagd het waarom of wat mijn achtergrond is helemaal niets.Is dit normaal dat zo’n snotneus mij al beoordeeld als ik de klink van de deur nog maar amper los heb gelaten?

Dat je fatsoenlijk te woord word gestaan.En dat ze informeren waarom iemand op een bepaalde vacature reageert.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:07 geantwoord

Geachte mevrouw Slegers,

We hebben inmiddels begrepen dat er contact met u is geweest door onze vestiging in Veldhoven. Zij hebben ons bericht dat u onderling een en ander heeft besproken. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld en zullen de klacht bij deze afsluiten.

Olympia Nederland

Heeft op 05 oktober 2017 om 21:13 geantwoord

als een mailtje met de uitnodiging voor een kopje koffie te komen drinken de oplossing is .om alsnog de' kou uit de lucht te halen' vind ik dit mosterd na de maaltijd .Het betreurd mij ten zeerste dat dit niet op de dag zelf kon gebeuren.
tip:Jullie personeel naar een cursus klantvriendelijkheid sturen is geen overbodige luxe.

Alle klachten die gemeld zijn door Zilda