Klacht: Discriminatie en bedreigen

op 26 juni 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Het personeel is echt niet aardig. Zijn hebben het descriminatie heel erg . Gister vraag ik heel netjes over het wachtwoord van het WiFi op dan begin gelijk iemand te schreeuwen tegen mij, en loopt naar mij to en begint mij te bedreigen . Ik ben zelfs baar jaar lid van fit for free. En als zijn mogen geen buitenlanders waarom hebben zijn mij contract gegeven ,ik ben trauwens Nederlander maar zijn westen dat niet denk ik . Scheelde discriminatie en bedreigen dit zijn mijn klacht over het medewerker van fit for free in Haarlem op spaarne. Ik hoop dat ik van U reactie krijgen,
Mina

Ik sport graag bij fit for free . Maar hij schreeuwde tegen mij en bedreigend mij met hard stem zo hij moet ook tegen mij sorry zeggen en hoop ik dat de mensen daar weer normaal kannen doen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 juni 2017 om 16:54 geantwoord

Bedankt voor je melding, Mina. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag uitzoeken wat er precies is gebeurd. Je geeft aan dat dit in de club Haarlem Spaarneboog was. We willen je melding daarom doorgeven in de club om hierover te kletsen. Goed idee? :) Heb je voor ons je lidnummer? Laat het ons weten. Dan gaan we hier achteraan!

Bericht van fit for free

3 maanden geleden - Niet onze sterkte woordkeuze, gezien de aard van je melding. Excuses hiervoor! We bedoelen dat we dit incident graag bespreekbaar willen maken in de club. Het lijkt ons verstandig als je jouw verhaal kunt delen met onze clubmanager. Hoe denk je hierover? We horen het graag!

Heeft op 27 juni 2017 om 09:41 geantwoord

Dat is wat ik wil de hele tijd. Ik heb aan iedereen gevraagd wie is de clupmanager, schrijf jullie maar aub hoe kan ik met hem afsprak maken? En hoe heet de manager? Groeten. Mina

Bericht van fit for free

3 maanden geleden - Bedankt voor de extra informatie, Mina. We kunnen via deze weg geen namen doorgeven, maar willen wel je klacht doorgeven met het verzoek om een afspraak in te plannen. Hiervoor hebben we je lidnummer nodig. We horen graag van je! :)

Alle klachten die gemeld zijn door Mina Hanna Zekri