Klacht: Ten onrechte plaatsen van woningen

op 30 november 2018 over DirectWonen in de categorie Woningcorporaties

Ik heb een abonnement genomen voor 2 weken en heb gereageerd op een woning maar nooit een reactie terug gekregen. Ik ben er achter gekomen dat deze woning in beheer is bij Villex. Dus ik Villex gebeld waarom ze niet reageren op mijn berichten van Direct Wonen. Ik kreeg te horen dat ze niet met Direct Wonen samenwerken,dat Direct Wonen geen toestemming heeft om woningen van Villex op de site te zetten en dat je alleen via de site van Villex kan reageren op hun woningen. Dit antwoord kreeg ik ook nog van hun:

Uw reactie via Direct Wonen heb ik kunnen vinden in onze mailbox. Laat ik voorop stellen dat wij daar op hadden moeten reageren en dat is niet gebeurd. U betaalt DirectWonen om te kunnen reageren en verwacht daar een reactie op. Ik begrijp dat het erg frustrerend is wanneer een reactie uitblijft. Excuus daarvoor.

Nu wil ik mijn geld terug maar bij wie moet ik zijn? Ik vind zelf Villex want die hebben niet gereageerd op mijn berichten terwijl ik daar wel voor heb betaald. Aan de andere kant heeft Direct Wonen geen toestemming om woningen van Villex te plaatsen en zijn daar door Villex ook meerdere keren op gewezen

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug heb want ik voel me behoorlijk belazerd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DirectWonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door PhoebeGizmo